12.2.13

ΑΤΗ by Φωτεινή Μάμαλη





Φωτεινούλα ευχαριστώ πολύ για την ιδιαίτερη ματιά!

2 σχόλια:

magdalini36 είπε...

AΤΗ μου, δημοσίευσες τις καλλιτεχνικές μου ακροβασίες και μάλιστα εις τριπλούν, στα τρία στάδια του εγχειρήματος...(Μία φωτο φτάνει παιδί μου, έλεος...:))
Να'σαι καλά γλυκό μου κορίστσι, σ'ευχαριστώ πολύ (ετεροχρονισμένα) και με συγκινείς πολύ...!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά και συνέχισε να γράφεις...όχι στο μπογκ, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αν δεν προλαβαίνεις, μην αφήσεις μόνο την άπαιχτη πέννα σου...!:))

Άτη Σολέρτη είπε...

Φωτεινούλα, εγώ ευχαριστώ! Μου άρεσαν και οι τρεις εκδοχές και προτίμησα να τις προβάλλω όλες για να μην αδικήσω καμία. Άσε που δίνουν ιδέες για τυχόν αλλαγές στο hairstyle… χαχα!
Ευχαριστώ πολύ που πέρασες και για τα καλά σου λόγια επίσης! Έχω παγώσει λίγο τον τελευταίο καιρό τις συγγραφικές μου δραστηριότητες αλλά... θα επανέλθω!
Εύχομαι να δημιουργείς πάντα τόσο μοναδικά και νεραϊδένια! Είσαι από τις καλλιτέχνιδες που θαυμάζω πολύ!
Φιλάκια πολλά redhair fairy!