18.12.09

ΤΟ ΤΡΕΝΟ

Το τρένο!

Έρχεται το τρένο!

Το τρένο της Μοίρας.

Το τρένο της Φυγής, της Θυσίας, της Κραυγής, της Σιωπής.

Το τρένο!

Το τρένο!

Το τρένο έρχεται!

Ποιο θα διαλέξεις;

Της Γέννησης ή του Θανάτου;

Το τρένο!

Ξέρω!

Της Προσευχής!

Το τρένο!

Το τρένο της Αυγής, του Ήλιου, της Ζωής.

Έρχεται το τρένο!

Το τρένο!

Δεν κάνω λάθος.

Το τρένο έρχεται!

Κι άμα σφυρίξει 3 φορές... θα χάσω.

Το τρένο!

Θα φταίει το τρένο της Προδοσίας.

Γρήγορα!

Το τρένο!

Έρχεται το τρένο.

Πρέπει να φτάσω.

Το τρένο να φτάσω.

Κι άμα σφυρίξει και δε φτάσω...;

Το τρένο!

Τότε μαζί θα πάρουμε το τρένο της Λήθης...

γιατί δε θέλω να ξεχάσει χωριστά ο ένας τον άλλο.

Βιάσου!

Το τρένο!

Έρχεται το τρένο!

Το τρένο!

Θα προσπεράσει.

Θα πάψει...

να σφυρίζει θα πάψει.

Το τρένο!

Θα με ξεχάσει.

Το τρένο!

Δε ξέρω για σένα...

Το τρένο!

Έρχεται...

Το τρένο έρχεται.

Για σένα έρχεται;

Το τρένο έρχεται!

Το τρένο!

Το τρένο...

Σε παίρνει... χάνεσαι.

Αντίο λες... και έτσι χάνεσαι!

Το τρένο!

Έρχεται το τρένο...

Το τρένο...

ξανάρχεται και πάλι χάνεσαι.

Το τρένο...

φεύγει... χάνεται...

Σφυρίζει... και έτσι χάνεται!

Το τρένο!

Το τρένο...

δε με νοιάζεται!

Έρχεται το τρένο!

Το τρένο!

Το τρένο...

Το τρένο απλά...

μου προκαλεί ναυτία!


Υ.Γ. Στον Κύριο Train, για τις ωραίες κοινές διαδρομές !

Πίνακας: "The Scream" by Edvard Munch

22 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Τότε έχεις δυο επιλογές.
Ή περιμενεις υπομονετικά και το προλαβαίνεις κι όπου σε βγάλει, ή αν σου προκαλεί ναυτία άστο να προσπεράσει και μην αφήνεις να σε παρασύρει...

Ομορφα "αγχωτικό" Ατη.
Καλησπέρα

Antoine είπε...

Μια κραυγή για τις κραυγές...

kl24-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΟΥΣΜΠΟΥΚΕΑΣ είπε...

Τρένο φάντασμα,δηλ.,επιούσιος του νου οίνος,"τιμωρός" όσες φορές θυμόμαστε πως υπάρχει...

Καλησπέρα

Ianos είπε...

Τοσες στιγμες εχω περασει γεματες ναυτια ας περασω και αλλες λιγες...
Τοσο καιρο περιμενα να ερθει το τραινο...
Καλησπερες!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Το τρένο!
Το τρένο χωρίζει!
Το τρένο σφυρίζει!
Το τρένο καπνίζει!
Το τρένο!
Το τρένο προδίνει!
Το τρένο ματώνει!
Το τρένο βρίζει!
Το τρένο ραγίζει!
Το τρένο!
Ας πάει στο διάολο το τρένο!
Εγώ φεύγω μόνη μου...

εγώ
που σε φιλώ!!!
Τ Ε Λ Ε Ι Ο!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αγχος με έπιασε!
Σίγουρα αν δε προλάβω αυτό το τρένο, θα έρθει το επόμενο!
Την καλησπέρα μου

Καλές γιορτές

Madame de la Luna είπε...

"Τότε μαζί θα πάρουμε το τρένο της Λήθης...

γιατί δε θέλω να ξεχάσει χωριστά ο ένας τον άλλο".



"Μαζί, μ' ακούς;"

Πολύ όμορφο...

Άτη Σολέρτη είπε...

Μαρία, τι γίνεται αν δεν σε προσέξει εκείνο; Η αν πάρει κάτι απο σένα και ριχτεί στο φευγιό;
Σκιές του χρόνου, τα κομμάτια της διαδρομής μας!
Σε ευχαριστώ καλή μου! Φιλιά!

Στη δίνη του χρόνου, Antoine!
Ευχαριστώ που πέρασες! Καλό βράδυ!

Κωνσταντίνε, επιούσιος του νου οίνος, η διαδρομή για μια φυγή ή για μια στάση. Τιμωρός, του χρόνου κοινωνός. Καλησπέρα! Ευχαριστώ για το πέρασμα!

Ιανέ, καμιά φορά είμαστε μες στο τρένο και δεν το έχουμε καταλάβει! Η ναυτία πάντως κάτι θέλει να μας πει...
Καλησπέρες και σε ευχαριστώ!

Ευαγγελία, ωραία τα λες!
Μόνο..."Άφησέ με να 'ρθω μαζί σου!" Είσαι καλή παρέα! Πολλά φιλιά αγαπημένη ποιήτρια! Ευχαριστώ απο καρδιάς!

Tonia, θα προλάβεις πολλά επόμενα. Το θέμα είναι η αντοχή! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη φίλη μου! Καλές γιορτές εύχομαι και σε σένα!

Madame de la luna, τι είναι άραγε η φυγή μπροστά στη λήθη; Αυτά με αγχώνουν εμένα!
Σ' ακούω! Σε διαβάζω και σε ευχαριστώ φίλη μου! Καλό σου βράδυ!

kioy είπε...

Το τρένο σηκώνει στις ράχες του ανασφαλής επιβάτες. Αυτούς που δεν αντέχουν την αβεβαιότητα του α-τόπου. Και του α-χρόνου. Αυτών που τρέμουν τη μαγεία του ταξιδιού δίχως χάρτη, δίχως πυξίδα και δίχως προορισμό.

Ο προορισμός είναι ένας τόπος συρρίκνωσης. Που στη στασιμότητα του καταργεί την καθολικότητα. Και τη διαπλάτυνση των οριζόντων.

Εγώ δεν κινούμαι σε ράγες,
εγώ φιλώ τη σιωπή, το σκοτάδι,
φιλώ τον πόνο,
και τον καθρέφτη μου ξεσκέπαστο τον έχω.
Σέρνομαι στα ακτώγεια και στα αγκάθια...
Και μέσα απ' τις πληγές μου,
ανοίγουν οι τόποι και οι ορίζοντες εντός μου...


Πολύ ωραίο το κειμενό σου...
Μας (μου) έλειψες!

Άτη Σολέρτη είπε...

kioy, πολύ ωραία, όσα λες κάθε φορά! Το τρένο σηκώνει στις ράχες του επιβάτες σημαδεμένους από ανάγκη θα πω εγώ. Αυτούς που κινούνται εσωτερικά μέσα από τόπο και χρόνο. Ακόμα κι αν τρέμουν τη μαγεία του ταξιδιού, όσο ανασφαλείς κι αν είναι, το ξεχνούν και γίνεται η πορεία τους προορισμός. Δεν ξέρω αν είναι τόπος συρρίκνωσης. Αν στη στασιμότητά του καταργεί την καθολικότητα και τη διαπλάτυνση των οριζόντων, γιατί τα μέσα μάτια μας, μπορούν τη θέα ορισμένου τόπου να αντικρίσουν. Σχετικά είναι όλα...

Εσύ καλά κάνεις και δεν κινείσαι σε ράγες. Είναι καλύτερα να μη χρειάζεται να ισορροπεί κανείς.
Σε ευχαριστώ από καρδιάς για την τόσο τιμητική επίσκεψη! Φιλιά!

Αφροδίτη Κ. είπε...

"Κι άμα σφυρίξει 3 φορές... θα χάσω"

ξεθώριασε η υπομονή
στις περι στάσεις
των αδημονούντων αναχωρίσεων
κι αμα το τρένο σφυρίξει 3 φορές ...
εσύ θα χάσεις!

Μου γέννησε έντονα συναισθήματα ο λόγος σου ... όπως πάντα! καταφέρνεις να πλημμυρίσεις τις αισθήσεις.
Όμορφη εβδομάδα να έχεις αγαπημένη Άτη!

Vaso Mprataki είπε...

Άτη
Όλη η ζωή μας είναι γεμάτη από τρένα...
από αυτά που ανεβήκαμε και που ίσως μας οδηγήσαν σε λάθους σταθμούς...
αλλά και απο αυτά που τα χάσαμε... όχι μόνο γιατί δεν τα προλάβαμε αλλά ίσως και γιατί φοβηθήκαμε να ανεβούμε...
Αν λυπάμαι για κάτι ποιήτρια είναι για τα τραίνα που δεν ανέβηκα ...γιατί δεν θα μάθω ποτέ , ποιό ήταν το τέρμα τους...
Μια γλυκιά καληνύχτα
πολλά φιλιά

Νimertis είπε...

Νομίζω πως ο βαθύτερος πόνος, το οξύ άλγος δεν είναι η απειράριθμη διαδοχή των τρένων, ή έστω, η αναγκαιότητα της αναμονής... είναι η στατικότητα η δική μας... το ανυπόφορο του να πρέπει να περιμένεις... με τόση εσωτερική κινητικότητα όμως που διέπει το λόγο σου έξοχη Ατη, αισθάνομαι πως ακόμη και η... ναυτία είναι απλά μια όψη... με... συ-γκίνησε ο χείμαρρος αυτός... τα σέβη μου...

Άτη Σολέρτη είπε...

acer_v, ξεθώριασε η υπομονή... κι η τρίτη φορά κάθε σφυρίγματος μοιάζει να είναι η πρώτη.
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια φίλη μου! Αμοιβαία τα συναισθήματα κι οι σκέψεις! Φιλιά!

Βάσω, έτσι ακριβώς είναι!
Όμως ακόμα προλαβαίνεις να ανέβεις τα επόμενα τρένα που θα 'ρθουν... Μη λυπάσαι. Αν και πιστεύω ότι το τέρμα κάθε τρένου προσδιορίζεται από τη διαδρομή. Μέσα μας πάντα ξέρουμε πως θα 'ναι...
Ευχαριστώ πολύ φίλη μου για την επίσκεψη και τα όμορφα λόγια! Σε φιλώ!

nimerti, η "στατικότητα η δική μας"! Που ακόμα κι αν φαινομενικά δεν υφίσταται, εντούτοις εσωτερικά υπάρχει κι υπομένει. Η και το αντίθετο. Διαδρομές και διαδοχές τρένων και σκέψεων με πιόνια εμάς! Τα λόγια σου με τιμούν, να ξέρεις! Ευχαριστώ από καρδιάς για την επίσκεψη! Καλή σου μέρα!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ είπε...

Εύχομαι κάθε επιθυμία σας να πραγματοποιηθεί, σε προσωπικό και οικογενειακό τομέα. Ακόμα η γέννηση του Χρίστου και ο καινούργιος χρόνος να σας προσφέρει κάθε χαρά, υγεία και ευτυχία.
Δημήτρης Κωστικιάδης

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Μια Ζεστή γεμάτη Αγάπη και Φως Χρονιά

Εύχομαι!...

Με αγάπη

φιλώ σε

XRISTINA G.V. είπε...

Ευχές από καρδιάς για το 2010 και να ταξιδεύεις πάντα στο τραίνο της Ζωής με αποσκευές -ανάλαφρες- την Λήθη και την Μνήμη!!
Με αγάπη
Χριστίνα

Άτη Σολέρτη είπε...

Δημήτρη, σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου! Ό,τι καλύτερο εύχομαι για τη νέα χρονιά! Να είσαι καλά!

Ευαγγελία μου, καλή χρονιά! Με σκιές θετικής αύρας παρέα! Φιλιά αγαπητή μου φίλη!

Χριστίνα μου, με άγγιξε πολύ η ευχή σου! Ευχαριστώ!
Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου! Δεν τα έχουμε πει...
Σου εύχομαι κι εγώ καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία και καλές εμπνεύσεις! Η απουσία σου είναι αισθητή να ξέρεις...
Πολλά φιλιά και μη χάνεσαι!

Αφροδίτη Κ. είπε...

Καλή χρονιά αγαπημένη μου Ατη
και χρόνια πολλά
χρόνια καλά και χαμόγελα γεμάτα
χρόνια γεμάτα συναισθήματα
χρόνια γεμάτα εβένινη δύναμη
της ψυχής σου δύναμη
αυτή που όταν σαν λόγος χαράζεται
με λυτρώνει …

πολλά φιλιά

Άτη Σολέρτη είπε...

acer_v, ευχαριστώ από καρδιάς!
Χρόνια γεμάτα καλά εύχομαι και για σένα! Τις σκέψεις σου να ξεδιπλώνεις για να λυτρώνεις τις ψυχές που στέκονται σιμά... Κι εγώ είμαι μία από αυτές.
Πολλά φιλιά αγαπητή!

SUN W KNIGHT είπε...

Σε κάποιο σταθμό θα συναντηθούμε. Καλή χρονιά Άτη...

Άτη Σολέρτη είπε...

Το ελπίζω Sun! Να είσαι καλά! Εύχομαι καλή χρονιά και τα καλύτερα να σε στοιχειώνουν!